torsdag 9 december 2010

Nya tag..igen

Vilken otroligt snabb bloggare jag är. först var det höst - o nu är de snart tredje advent. Tiden går fort ibland. Idag är jag iallafall ledig,röjjer runt bland flyttkartongerna o försöker hitta köket. tänkte minsan baka en kaka. Jag testkör diskmaskinen med,den har jag haft en djupt ingrodd rädsla för..diskmaskinsfobi? den knorrar o låter så illa,men de ska tydligen vara så. för allt vatten är på insidan o snart är den klar utan att jag ens blivit fuktig om fingrarna. helt fantastiskt.

Ikväll ska jag o Aviv till Linda E på tjejjtorsdag,aviv har redan plockat fram luvan o nynnar på jullåtar. Aviv går numera under namnet "pirayan" men hur det kommer sej låter jag vara osagt. men det rymmer sej många små sylvassa tänder i den där lilla hunden.





3 kommentarer:

  1. Aviv ser inte helt övertygad ut... =)
    Kan inte annat än hålla med om att det ryms en väldig massa bissingar i en canaanmun...
    Ha en riktigt Dog (God) Jul & Ett Gott Nytt 2011

    SvaraRadera
  2. Men det är Aviv´s signum att inte se helt övertygad ut.. hennes image liksom =) så ser hon nästan alltid ut när man ska göra nått hehe

    SvaraRadera
  3. Din diskmaskin innehåller nog lika mycket vatten som min frys! Frostade av den igår, och du kan inte ens gissa hur mycket is det bildas efter att dörren stått på glänt två nätter!

    SvaraRadera