fredag 10 september 2010

förkylning

= genant ! Är det bara jag som skämms lite när jag är förkyld o tvingas vara bland folk??
Tycker det hela känns aningen obekvämt och taskigt. Vad ger mej rätt att snora runt o smitta mina medmänniskor? Jag som gnäller i det tysta över kassörskor som sitter o snorar över varorna i kassan på mataffären bland annat. Det får mej att vilja härja lös med handsprit o klorin över grejjerna sen.
I Veckan har jag varit den där saten som varit en katastrofal smittohärd. Har försökt mörka det med nässpray o smink. men tror inte det lurade nån.

Nu äre iaf helg snart o vi har vattenfestival för alla akvarie intresserade på jobbe. toppen,då kan jag kanske skylla på fisk allergi.

Idag har jag varit ledig iaf,skönt för mina krakar till medarbetare :P . Tog me mej Goa och Tuja till veterinärhuset för vaccination istället. Dom har jag ju redan besudlat med mina baciller i veckan. fast me joppe som följeslagare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar