tisdag 14 december 2010

IPOD

I höstas vann jag en Ipod tuch på royal canin. Nu kom den. Men tro inte att de va en baggis. Jag tänkte - ladda-stoppa in sladdarna o lyssna. Ipoden tänkte- ladda ner skit stort program i en redan överbelastad dator.. sen när ja väl får igång det,då vill den att jag ska ha diverse koder mm o så vill den att jag ska betala? Betala för vad? Jag vill bara ta mina redan köpta skivor o få in musiken i den på tok för avancerade lilla blanka grejjen.

I Den minimala förpackningen kom en lika minimal instruktionsbok . Men i den stod mest vad man inte fick göra. Man får bland annat inte köra den i mickron eller slå på den. Då kan den gå sönder! Hör o häpna.

när man går in på http://support.apple.com/se_SV/manuals/ipod#ipodtouch Så blir inte huvudet mkt klokare heller. Jag måste vara en elektronisk analfabet?! Eller digital invandrare som Karolina sa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar