torsdag 23 april 2009

mask o sånt..


Veckan som vart har varit rätt aktiv.. Jobbat en hel del,joggat. (både ensam o hetsat anna lite)sen har denne anna också bjudit med mej på parasit föreläsning a la bayer (stora företaget som tillverkar starka grejjer som dräper mask o annat otrevligt man inte bör ha i kroppen)


När vi som bäst kollade på jätte stora bilder av maskar i optimal förstoring och därmed också rätt stor äckel faktor började jag fundera om föreläsningen var nån form av straff för joggingen? eller om jag på nått vis varit väldigt elak mot nån här i livet,fasen vilka vidriga bilder.. o faktan,ja den var så hårresande att jag inte ens vill tala om den.


Hur långt upp på nörd skalan har man kommit i sitt hunderi om man t o m glider runt på sånna föreläsninar? ok,erkänner att jag gillade de! tycker att sånt är intressant :P sen är jag ju störtkär i långa bökiga ord man knappt kan uttala! lööv facktermer.


Ni kan gå in på http://www.avmaska.se/ o kolla på lite av vad vi lärt oss


Ja utöver mask,eniro,svettiga kläder,skavsår på tutten (av taskig bh ) och sol så har det faktiskt varit en vecka som på något vis lite skulle påminna om eremiten i skrotnisse o hans vänner. Nå´n som mins den seriren?? har förrästen fått en himmlans massa fräknar redan,slog mej att om man får tillräckligt många kanske man ser brun ut? Rött hår o fräknar e annars ganska osmickrande på sommaren,den skära tonen man antar efter ett tag skär sej lite mot håret.. fast får ögonen o se grönare ut. Är ju lite plus o minus de där.
svammel svammel bla bla.. fint inlägg :P
Snart helg,men helgen ska de jobbas lite (3 timmar..) o på söndagen drar vi ett gäng från sundsvalls bhk till sollefteå på distrikts konferens. blir skojj!
har jag svammlat klart nu tro.. *tänka tänka* eller ska jag plåga internet med ytterligare tom praterier från kovland.. :P
ne,ger mej :) ska städa lite .

4 kommentarer:

  1. Fyy f*n va äckliga djur! Ja, nog har du toppat nördskalan nu när du går på sånna föreläsningar! Du vinner!
    Om du är på Vårmässan i helgen så glid förbi monter 245 (efter 12 på lördag eller före 14 på söndag).
    Ha det så kul i Sollefteå =D

    SvaraRadera
  2. Du måste ju uppdatera bloggen! Jag råkar ju veta att du varit på två utställningar.

    SvaraRadera
  3. Ja du, håller me föregående, dax å uppdatera nu =)

    SvaraRadera
  4. va bråkiga ni är! :P tar o fixar det när jag kommer hem idag =)

    //hundus idiotus

    SvaraRadera