torsdag 16 april 2009

jemars

Va veckan gått fort! tyckte nyss det va annandag påsk (eller som snacket gick- är det måndag? nä det är söndag..säker? för de strår Måndag i almenackan...fast röd..) väldigt förvirrande det där med helgdagar. Men förvirrande eller icke,birsta har öppet i alla lägen.

Har jobbat en del på eniro i veckan,men idag är man ledig o hemma med hundarna. Har även hunnit me o i ett obevakat ostabilt tillfälle råkat anmäla Indra till utställningar 2a och 3e maj! huga..nu vill de till att koppelträna vilden. Indras uppfödare sofia kommer ner från lycksele med syskonen Midas och Amber också =) ska bli roligt.

Jag va så sent som igår kväll väldigt grill sugen,idag snöar det så nu vette tusan. Men sista april närmar sej,vore väl attan om man inte fick smaska på nått grillat då. eller eldat om jag får äran att stå vid grillen. (lägger till - eldat med tändvätske arom..för alla vet att grill helvete inte brinner om man inte har minst en flaska av den varan på briketterna)



















Favvo foto i repris! Aviv som liten knodd (fotad av maria selin)

3 kommentarer:

  1. VA?! Var det Aviv på den bilden? Hade jag aldrig kunnat gissa, hon såg så grov ut =)
    Ja, eldat hör våren till! Om jag känner efter så kan jag känna den stickiga tändvätskesmaken... Har börjat använda en elektrisk grunka till tändningen, blir toppenbra! och man slipper den stickiga smaken =)

    SvaraRadera
  2. Nu har vi börjat freestylekurs! Tusans va kul =D


    *snurra*

    SvaraRadera
  3. ja men skenet bedrar,även om hon ser grov ut var hon som ett äpple hög *S*

    SvaraRadera