måndag 11 maj 2009

uppdatering

jaha,efter starka påtryckningar och efter en hel del datorslöhet så sitter jag här nu o tänkte försöka mej på en liten uppdatering.

Förra helgen,alltså 2-3 maj så var Indras uppfödare här och med sej hade dom Mida,Amber och Nike- som är indras syskon.

Indra fick däng i bedömningen av amber båda dagarna dock :P

Här är kritiken för Härnösand på lördagen:

7 mån ultra feminin tik,vackra ögon,bra öron-rygg-kors. tillr vinklad fram/bak, rör sej väl NÄR HON VILL (haha) härlig päls/färg


i Timrå sa man följande :

en fem tik av god typ. Bra hals,rygg. flott överlinje. ngt kort kors. bra rörelser. Trevligt temp! välpresenterad.


Allt som allt tog Kennel aslakkgården och unge herr midas hem 1 bis valp på lördagen samt 4 bis valp på söndagen! (vist var de så sofia??) bara att bocka o buga och säga grattis!


Vad har mer hänt.. vi har satt upp en fin fin hundgård =) hej o hå vad det leks o brottas ute nu. t o m aviv som annars är ganska svår flirtad verkar gilla den!

Sen har det målats bod i falurött.. ok,halva! erkänner :/ jag måste nog måla klart den imorgon på min lediga dag =)

Får återkomma me bilder nån dag här..snart,inom kort.. ja nått sånt!

Annars har det cyklats o joggats en del med. igår körde jag bland annat på en tvärnitande gibbon o ramlade på stången så hade jag varit man hade jag passat i vilken gosskör som hellst nu. aj

(vill påpeka att inga vorsthrar kom till skada under scenariot) (hur böjjer man vorsteh? btw)

Nehepps nu blir det tillagning av torsk o potatis =) (ja det är helt rätt! i storbränna äter vi utrotningshotade djur minsan)

4 kommentarer:

  1. Jahaja! Så det är erat fel att torsken är utrotningshotad =P

    SvaraRadera
  2. Vaddå NÄR HON VILL?! Nu blir jag nyfiken =)

    SvaraRadera
  3. haha ja indra hoppelihoppade lite =) trode väl att en draghund skulle visas bäst i gallop :P

    SvaraRadera
  4. TUSEN TACK för en supertrevlig helg =D Och TACK Indra & Aviv för en mysig söndagsmorgon =) Japp, du skrev rätt om Midas. På lördag är det dax för första officiella så håll tummarna för oss =)
    MVH Sofia & co

    SvaraRadera