söndag 31 januari 2010

Söndagsmys

Idag i ottan for vi till Härnösand och bondsjöhöjden. M har tävlat me joppe o pulkan,en 2a plats säger vi grattis till. Jag o strong körde motion 10km. med en rejäl vurpa under en viadukt å kärvare än kärvt under skidorna tror jag vi blev 7el 8a. inga resultat ute än,vet iof inte riktigt vart jag ska kika heller. Härnösands bk´s hemsida verkar inte vara superflitigt uppdaterad.

Väl hemkomna efter ett pitstop på kovlands pizzeria blev det på med kläderna och ut me indra o avivven i ljumsk-hög snö. Aviv fuskade och hoppade efter i mina spår,man kan säga att jag också fuskade då som hoppade efter i indras spår.. som i sin tur fuskade genom att hoppa efter några gamla älgspår.. ett gäng fuskare helt enkelt.

Nu har vi spelat TP,hur vida Tuja o husse fuskade kan jag inte uttala mej om. men trötta blev dom iaf. jag ser det som en walk over och en solklar vinst! =)






1 kommentar: