onsdag 20 januari 2010

födelsedagar






Igår fyllde bror år ( http://www.stoffe.se )GRATTIS GRATTIS!!

Idag är det alltså min tur sägs det,men de tror jag vad jag vill om!
vaknade o allt kändes exakt som vanligt. fortfarande tussig i håret o röda ögon kl 6 på morgonen. Så klev upp o lagade ugnspannkaka,får bli dagens lunch.

Igår körde vi vovvarna,ja i förrgår me för den delen.

Nu ska jag fira me o jobba 10 timmar. vilket är helt ok,gillar mitt jobb :)

Just ja! För vetande : i söndags när jag arbetade åkte en liten dvärghamster på enormt me däng ifrån sina kompisar,då mkt däng att den kraken höll på o stryka med på riktigt. så den fick komma med hem för att bara få lite lugn fram tills dess. Men hör o häpna! lillkillen äter,dricker,o idag gäver han bon så det yr inne i den lilla konvalecens boxen. tror han mår bättre :) superdupersöt hamstern

4 kommentarer:

  1. Men grattis på dig! Jag hoppas det var en riktig smarrig födelsedagstjockpannkaka du gjorde ;)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS önskar vi!
    Kram Selene m flock

    SvaraRadera