onsdag 27 maj 2009

tandvärk...

ja det är väl vad som kännetecknat veckan som varit. o skrubbsår,känner mej överkörd av nått.

Tandvärken va inte nådig,fick åka på112 jouren förra måndagen,där konstaterades inflamation.. som dessutom såg till o sprida sej till käke o kind o lite överallt. Inte gick de över heller..o inte haglar de tätt me lediga tandläkartider i stan dessutom.
Fick tag i en tid i fränsta,en bit o åka men jisses vilka snälla människor! Dit vill jag alltid gå,för en tandläkar fegis som mej är dom helt oumbärliga. Fick åka i måndags,helt svullen i fejjan. dom borrade upp o började tömma skit tanden på allt som kunde göra ont. (btw.. bedövning i gommen ska ni passa er för!) på tisdag - lika jävvla svullen fortfarande,in igen.. man borrar upp ,UTAN bedövning.. hittar inge,säger nått om - skära upp,mm mm :/ där slutade jag lyssna.

Så idag,woila- inte bättre alls.. det där med uppskärning lät som ett obehagligt alternativ. blev inte så,men dom fick åter igen borra upp. nu tog man o passade på o ta bort allt som levde o fanns kvar i tanden. ..känns bättre faktiskt.

Skrubbsåren då,ja dom kom sej av en dragrunda me grabbarna grus. ajaj inge mer om de.


Annars har de väl vart en helt ok tid.. en hel del pysslande me o få ihop schema för tre jobb..men de löser sej väl.

försöker lägga in bilder,men det tycks inte uppskattas av min dator.. bättre lycka nästa gång!

Hejje

2 kommentarer:

  1. Du som skällde på mig för att jag gick och fegade innan jag kom iväg! Du ser själv va "lätt" det är att få tid =/
    Jag har en massa verktyg i källaren, både borrar och tänger. Kom hit ska du få en wirre, gummiklubba på tummen och så kan jag grotta ut tanden din!
    Pussla bra nu =)

    SvaraRadera
  2. Jadu.. Lycka är hela tänder (och ett fungerande avlopp i badrummet)! ;)

    SvaraRadera