tisdag 9 augusti 2011

men fanken

tro det eller ej,men nu är första gången jag tar fram datorn ist för ipoden sen i maj. Ipoden är snabb,praktisk,liten o fin. den krånglar inte o jag kan gå runt medans jag har den. Laptopen är inte snabb o inte direkt bärbar så tillvida att jag kan stoppa den i fickan medans jag kokar potatis. men nu är den avdammad. o ska försöka att inte dissa den igen. Det enda som inte direkt funkar med ipoden är bloggning. det går att skriva rubrik. thats it liksom. Må hända att det upplevs som ganska innehållslösa yttrinar.

Här i byn hinner vi med en hel del cykling o springning såhär års. ljustorps ligan har hunnit me indalsleden lopp (fast inte för samma lag..) söråkers cykel stafett,där kammade vi hem ett hedersamt brons. (ja ja,grabbarna vann) vi har hunnit med första upplagan i Ljustorp triatlon- jisses va kul (förutom den ångestladdade simningen på slutet) på fredag styr vi bilarna mot http://www.vertex.cx/Fjallmaraton/ . Vi laddar hårt såhär en vecka innan. i Söndags blev det 3 mil mtb i skogen,igår gjorde vi spåret runt isladan osäkert. idag får det bli en cykelrunda. Sitter o väntar på att angelica ska komma med en mental-pepp film. Vi förbiser inte en grejj i år! HA.


1 kommentar:

  1. just de ligan har även hunnit med alnötrampen.. har vi gjort nå mera?

    SvaraRadera