måndag 23 november 2009

myskväll

I lördags var det jobb,en massa hundar dök upp på jobbet. folksam var där o med sej hade dom två fotografer,o många var dom fyrbenta som passade på att få julkorten fixade.

efter jobbet stundades myskväll me pepparkaksdeg de lux ( 300 pepparkakor..why why måste jag göra så mkt!) och film o soffmys. trode jag :/ blev jag o gibbon,indra o aviv.. två plåtar blev bakade och sen blev de slö tv tittning tills jag blev aldeles less o gick o la mej. var inte helt nöjd måste jag säga. men de blev bättre på söndagen :) myspys.

Så här glad blev man av att äta pepparkaksdeg..eller inte,fotot togs just innan M kom hem.. sånt blir man sådär glad av :)



1 kommentar:

  1. Nej, det rummet kallades så för det vette mot kyrkan. Kusligare än så var det inte =)

    SvaraRadera