måndag 29 juni 2009

Åre

I fredags ottan packade jag o alla vovvar in oss i bilen. kl 5.20 satt vi redan i bilen,en kombination av sömnlöshet o tok längtan efter M tror jag det var som gjorde mej så pigg vid den tiden. Första stop var östavall o mamms,där spenderade indra,aviv o joppe sin helg. indra hade tydligen varit lite på rymmen :P den odågan.
Efter vägen han jag och gibbon både med en sväng in i krokom o påhälsning hos johanna samt en piggelin. Var väl i Åre runt 12 tiden.

Värmebölja kan man kalla det,helgen spenderades i bikini o shorts mest faktiskt. Blev inte ens sådär röd o härlig som jag annars brukar bli. lite bara- lite lätt rosa. var ju iaf lite upp piggande jämfört med den lätt blåa tonen jag antagit under vinterhalvåret.

Lördagen startades med gröt o div nyttigheter,tror faktiskt jag blev mer uppstressad än M.. trots att jag inte skulle tävla utan bara köra bil o hejja på. o fota... det där med fotningen återkommer jag till..

Faktiskt ingen lätt sak o stå på sidan av tycker jag..säkert ingen lätt sak o paddla ner för nån fors,lubba över fjället o cykla genom surhål.. men ändå :P

gick ju bra ändå :) kul kul! fotona togs inte me min kamera,där fans bara ett kort på mammas hundgård. starkt jobbat foto experten. Har inte fått se skymten av hur kvallisen blev på det jag faktiskt tror mej lyckats fota heller.. bilderna nedan har jag helt sonika snott av caroline på hennes blogg - http://carolineslillablogg.bloggagratis.se/

första bilden är på lördagen o holiday club. dit gick vi efter en smarrig middag på broken.
Blev t o m kyligt på kvälls kvisten,tur det fans en mysig filt! o värmedyna de lux.

På söndagen tog vi oss upp på skutans topp,där var det 13 grader o attack blåst :) hittade snö,samt en vass sten med knäet. aj

På bilden ser de ut som om jag är väldans kissnödig,så var dock inte fallet. det var bara ruskigt kyligt. var ju en bra ide av mej att ta på mej en stickad jacka! fast hade iof inte ens en vindtät jacka nerpackad så de var väl den där eller bikini som gällde.




Ne nu blir det säng här :) natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar