tisdag 12 april 2011

tack linda

För att du påminde mej om att jag har en blogg =) det betyder att EN person kikar om jag skriver nått. o denne personen måste va de mest tjuriga som finns me tanke på hur ofta jag uppdaterar. Bristen på uppdatering har en direkt återkoppling till att det faktiskt inte händer så mkt som jag ansett vara värt att skriva om. Säger som en jobbarkompis - det skulle sitta fint att ha nått att se fram emot! sen fortsatte hon och fundera över vad som egentligen anses som roligt nu.. o ja,jag vette tusan heller. Kommer du på nått så känn dej fri att yppa tanken högt. Har varit ledig ett par dagar,bra efter en vecka me bihåleinflamation. igår var de sol o 14 grader varmt,idag dimma o 4 grader. Igår hittades en hel massa våriga saker. - Myror,fjärilar,videkissar,pärlhyacinter,krokusar,lera,förstoppad under vägen rör.. sånna saker. Aviv gick person spår igår,jisses vilken talang =) Tuja har gått idag,inte helt en talang kan man säga. Tuja fick sej även en spa omgång me dush o föning o kloklipp. nästa är för mikal only... så de så.


3 kommentarer:

  1. *wehooo*
    Härligt att du är tillbaka! Ja, jag är envis som en röd gris!

    Vad sägs om att se fram emot lite LillaBlå-cruising i sommar? Grilla och dricka fruktdrinkar på en gräsmatta? Några spår åt våra små?

    SvaraRadera
  2. ohhh ja lilla-blå-tur :D o fluff me bär

    SvaraRadera
  3. Fluff hade jag nästan glömt! Klart vi ska mumsa Fluff med bär!

    SvaraRadera