lördag 12 december 2009

ujj


Sitter här nyss hemkommen från julbord på östanskärs hotell o konf i indal,vi som for var arken. Massa massa god mat,en del suspekta saker som jag inte ens vågade kika närmare på.. läskigt med skivad tunga,det där med ank...nåt vad det nu var vågade jag mej inte heller på. bättre med sill,då vet man på ett ungefär hur man kan tänkas reagera. Dock kom det bästa sist-sötsaksbordet! yummie.


Är bara jag o tjejjerna hemma nu,ja om man inte räknar gnagargrabbarna. M drog till fjällen.. (men nu får de va nog.. KOM HEM!) inge kul o sova själv i kalla jättesängen.

fast vi va i vemdalen förra helgen,o i bruksvallarna 4 dagar veckan innan det. Snön lyser med sin frånvaro här hemma,eller är de snö? har inte riktigt kommit underfun med om det är snö eller tjockt me frost? lite vitt är det iallafall. Julpyntet kom aldrig fram..hur långt bort kan en låda försvinna? 2 ljusstakar är allt jag hittat. nåja,lyckades väl ändå skapa lite julstämning igår. mejjade på med en sådär 30 levande ljus o glögg.Det är fredagsmys de.


Hmm...önskar jag hade nått skojjsigt att skriva,men vad skulle det vara? *tänka tänka*

ne,säg till mej om nån kommer på nått skojj som hänt eller ska hända. slipper jag kanske dyngskriva så J*la mkt.


Grattis mamma på födelsedagen iaf! =)

2 kommentarer:

  1. Ja... hade du hängt med på Corroded så hade du kunnat plita ner några rader om det... :P

    SvaraRadera
  2. men jag vart trött ju :P

    SvaraRadera